Jan 2, 2011

Toyosaki Aki's 2010 Review

This one's kinda moving while reading it.

Here's it is:


2010年は
The Year 2010 is..


泣いて
Cries...



笑って
Laughs...



笑って
Laugh..



笑って…
Laughs....



ほんとうに
素敵な1年になりました
Really it is a wonderful Year.




それもこれも
こうして応援してくださっている
あなたのおかげ。。。
It's because of all your supports and favors.

ぜんぶぜんぶ
作品とキャラクターと
それを愛してくださるあなたがいるからこその
わたしでした
I did many Character Roles because you love
it and because everyone's here. 



ほんとうにほんとうに
言葉では言い表せないくらい
伝えきれないくらい
Really really,
WORDS CANNOT EXPRESS ENOUGH
I can't tell much.

ありがとう
でいっぱいです
Arigatou (Thank You)
Lots and lots.



来年も
あなたと一緒にたくさん笑えますように
Next Year, 
With you, I want to laugh more



あなたと一緒に楽しいことがたくさんできますように
To be with you is really fun. 



いま
できるだけの心をたくさんこめて、、、
Now, Together with what my heart can have,,,

今年も1年
見守って下さってありがとうございました
This year,
Thank you for watching. 




来年も
あなたにとって幸せな1年になりますように。。。。。
The next year too
Wishing that you'll be filled with happiness....

よい
お年をお迎えくださいませ!
GOOD
Welcome the next year!



来年も
いっしょうけんめい、だけは忘れずに
声をお届けできるようにがんばります
Next year too,
"ishoukenmei" (with all my heart and soul) don't forget
I'll give my best shot in delivering my voice!




どうか
よろしくお願いいたします
somehow
"yoroshiku onegaishimasu"



2010年
The year 2010
おおみそか(*´ω`*)
"oomiso ka"(*´ω`*)



とよさきあき!
Toyosaki Aki!


------------------------------------------------

Forgive my not-so-good translation. 

One thing:

"Being a seiyuu feels good right?!"

No comments:

Post a Comment