Jun 13, 2010

Wonderful World

The Google Translator is in good terms with me right now.


I've translated Mamo-sama's post last 06/12

Original Text:

今日は僕が出演させていただいていて、浪川大輔さんが監督する映画、

「ワンダフルワールド」

の、先行上映イベントがありました!!!\(^o^)/

公開は来週なので、あまり詳しくは書けないのですが…、

観に来てくださった皆さま、いかがだったでしょうか?(>_<)

作り手の想いが、かなり詰まった作品です。


ぜひ!!!多くの方に観ていただきたいです!!!


よろしくお願いします!!!

ん~~と~~~、いろいろ語りたいことがあるのだけどぉ…

山ほどあるのだけどぉ…

まだ公開前だし…やめとこっ(>_<)(笑)

とにかく!!!

今日はとっても楽しかったです!!!\(^o^)/

来てくださった皆さま、本当にありがとうございました☆☆☆(*^^*)

END


Well, it's just about the early screening of Wonderful World that Namikawa Daisuke-san directed.



And Mamo-san's thanking all the people who've watched it.


Ii na~~ I want to watch it too. I can only see the trailers and not the whole directed film.

Hope Namikawa-san will not leave the seiyuu industry and shift to directing.


He's still young and his voice is awesome too!!

(^o^)v


No comments:

Post a Comment